sobota, 19 września 2015

Przepraszamy za usterki


Grzebię, przestawiam, ustawiam. Może to chwilę potrwać, ale potem będzie już pięknie. Miałam już dość tego siermiężnego widoku, gdy tu wchodziłam.
Przepraszam więc za wszelkie niedogodności i błędy, które mogą się pojawić.

W ramach odświeżania wstawiłam swojego mordacza. Jakoś tak znowu zdjęcie znad morza. No cóż, moja miłość do Bałtyku nie ustaje i wychodzi na to, że jedynie tam się fotografuję. Ale to dobrze, bo przynajmniej z uśmiechem na twarzy, w końcu woda, piasek, palmy (sztuczne) :)

A jak wam się podoba logo?
Osobiście jestem zadowolona.

Będzie pasować do wrocławskiego i tego oraz tego :)
Kapelusz pozostanie tak jak jest (raczej, ale kto wie) więc do re brandingu jest jeszcze szkicownik.

pozdrawiam
Emilia

Related Articles

4 komentarze:

  1. Ślicznie tu u Ciebie, podoba mi się i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jeszcze dopieszczam i grzebię w CSSie metodą prób i błędów :D
      To był blog traktowany po macoszemu, ale ostatnio więcej na nim się dzieje więc musiał nabrać trochę ogłady :)

      Usuń
  2. Może być:)
    I bardzo się cieszę, że dopieszczasz TEN blog, można będzie pogadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi :)
      Pogadać można wszędzie, chociaż to prawda, że tutaj mam największy słowotok ;)

      Usuń

Wszystkie teksty, poza cytatami, są mojego autorstwa jakiekolwiek kopiowanie nie jest mile widziane. Obsługiwane przez usługę Blogger.